Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Gmina AdamówSamorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Aktualności
Treść główna

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Aktualności

2025-11-04 14:51

Adamów, dn. 31.10.2025 r.

OR.2110.6.2025 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE

STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Adamów ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

  1. Nazwa jednostki:

Urząd Gminy Adamów

Adamów 11b

22-442 Adamów

  1. Nazwa stanowiska:

Podinspektor do spraw inwestycji, remontów i gospodarki przestrzennej

  1. Wymiar etatu: pełny etat

I. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem naboru winien spełniać:

  1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135),
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  4. Nieposzlakowana opinia,
  5. Wykształcenie wyższe: budownictwo,
  6. Co najmniej 4 - letni staż pracy w tym 2 - letni w administracji samorządowej lub rządowej.

II. Wymagania dodatkowe pożądane od kandydata:

  1. Znajomość aktów prawnych:
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy – kodeks postępowania administracyjnego,
    - ustawy – prawo budowlane
    - ustawy o drogach publicznych,
    - instrukcji kancelaryjnej,
  2. Dyspozycyjność i rzetelność w wykonywaniu zadań.
  3. Umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
  4. Zdolność i otwartość na komunikowanie się w grupie pracowniczej i poza nią.
  5. Posiadanie prawa jazdy kategorii B

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku wynika z:

  1. Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.).1151 z późn. zm.).
  2. Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153).
  3. Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.).
  4. Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 889).
  5. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
    i obejmuje przede wszystkim prowadzenie następujących spraw:
    1. Prowadzenie przeglądów.
    2. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji.
    3. Planowanie i przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących obiektów kubaturowych.
    4. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów mienia komunalnego.
    5. Opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych inwestycji, specyfikacji z zakresu zamówień publicznych oraz umów cywilno - prawnych związanych z realizowanymi inwestycjami.
    6. Koordynowanie prac związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych, odbieranie i sprawdzanie kompletności zleconych dokumentacji projektowych dla obiektów kubaturowych.
    7. Koordynowanie działań związanych z realizacją robót budowlanych (zgłoszenie prowadzonych robót, przekazanie placu budowy, spotkania techniczne, spotkania z mieszkańcami) oraz współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim w trakcie realizacji robót.
    8. Uczestnictwo w zakończeniu procesu budowlanego (odbiór przez sanepid, straż pożarną, nadzór budowlany- uzyskanie pozwolenia na użytkowanie).
    9. Współpraca z osobami zarządzającymi obiektami kubaturowymi w okresie gwarancyjnym w tym przyjmowanie zgłoszeń o usterkach oraz koordynacja działań związanych z usunięciem usterek gwarancyjnych.
    10. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych inwestycji.
    11. Prowadzenie spraw związanych z budową i modernizacją punktów i odcinków oświetlenia publicznego.
    12. Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej i budynkach mieszkaniowych wchodzących w skład gminnego zasobu mieszkaniowego oraz w zakresie terenów sportowych, placów zabaw, siłowni i innych obiektów małej architektury.
    13. Nadzorowanie zadań związanych z przeglądem hydrantów zewnętrznych.
    14. Wydawanie warunków technicznych na wykonywanie przyłączy wodociągowych.
    15. Przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii.
    16. Nadzór nad budową, modernizacją i ochroną dróg gminnych.
    17. Zarządzanie drogami gminnymi.
    18. Określenie zasad szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.
    19. Koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych.
    20. Prowadzenie ewidencji dróg.
    21. Prowadzenie spraw z zakresu transportu zbiorowego.
    22. Planowanie oraz prowadzenie zadań inwestycyjnych i remontowych dotyczących dróg gminnych.
    23. Współpraca przy opracowywaniu specyfikacji z zakresu zamówień publicznych oraz umów cywilno - prawnych związanych z realizowanymi inwestycjami.
    24. Koordynowanie prac związanych z opracowaniem dokumentacji projektowych, odbiór i kontrola kompletności zleconych dokumentacji projektowych drogowych.
    25. Koordynacja działań związanych z realizacją robót budowlanych oraz współpraca z nadzorem autorskim i inwestorskim w trakcie realizacji robót.
    26. Przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych inwestycji drogowych.
    27. Koordynacja działań związanych z funkcjonowaniem zrealizowanych obiektów drogowych w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.
    28. Współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego oraz innymi instytucjami w zakresie dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych.
    29. Opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach gminnych. oraz zatwierdzanie projektów na drogach wewnętrznych.
    30. Prowadzenie postępowań związanych z zajęciem pasa drogowego w zakresie dróg publicznych.
    31. Prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej.
    32. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.
    33. Dokonywanie okresowych przeglądów dróg gminnych w celu kontroli stanu technicznego dróg.
    34. Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji.
    35. Określenie zasad szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywanie pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni (CV).
  2. List motywacyjny.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy (kserokopia dyplomu lub zaświadczenie o odbytych studiach, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu).
  4. Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności np. szkolenia, warsztaty i. t. p.
  5. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
  6. Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  8. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych przez Wójta Gminy Adamów jako Administratora Danych Osobowych kandydata w celu rekrutacji.
  9. Oświadczenie o udzieleniu zgody na przetwarzanie dodatkowego zakresu danych osobowych w celu rekrutacji w przypadku, gdy kandydat w składanych dokumentach aplikacyjnych poda dodatkowe dane osobowe (tj. w szerszym zakresie niż wymagane przepisami prawa) np. wizerunek.

Wzór w/w oświadczeń do pobrania na stronie internetowej w wersji papierowej w pokoju nr 2 Urzędu Gminy Adamów

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem, miejscowość, data, czytelny podpis”.

V. Warunki pracy na stanowisku:

  1. Praca przy komputerze o charakterze administracyjno – biurowym.
  2. Obciążenie psychofizyczne związane z zakresem odpowiedzialności i obowiązków.
  3. Praca w budynku Urzędu Gminy Adamów, 22-442 Adamów, w tym praca na piętrze, brak windy.
  4. Wyjazdy służbowe.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Urzędu Gminy Adamów do pokoju nr 5 (Sekretariat) albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Adamów, Adamów 11b, 22-442 Adamów w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor do spraw inwestycji, remontów i gospodarki przestrzennej” w terminie do dnia 12 listopada 2025 roku do godziny 10.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacji telefonicznych udziela Pani Aneta Molenda – Inspektor do spraw kadrowo - płacowych, nr tel. 84 6187716.

VIII. Informacja o wyniku naboru:

Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania zostaną poinformowane telefonicznie o terminie i miejscu prowadzenia dalszego etapu naboru, a także technice jaka zostanie zastosowana.

IX. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania umowy o pracę organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.adamow.gmina.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Adamów.

Wójt Gminy Adamów

/-/ Krzysztof Pilip

Szczegółowa klauzula informacyjna

Oświadczenie

 

Strona biuletynu informacji publicznej:

https://bip.adamow.gmina.pl/?bip=2&cid=258&id=646

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.