Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Menu wysuwane
Gmina AdamówSamorządowy Portal Internetowy
Znajdujesz się w: Aktualności Archiwum
Treść główna

Zawiadomienie

Aktualności

2025-07-18 14:45

Zawiadamia się, że w dniu 24 lipca 2025 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Gminy Adamów odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg Wniosków i Petycji Rady Gminy Adamów:

PORZĄDEK

posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Adamów z dnia 24 lipca 2025 r.

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum,
  2. Przyjęcie porządku obrad,
  3. Rozpatrzenie petycji w sprawie usprawnienia cyberbezpieczeństwa i przejrzystości zamówień publicznych,
  4. Rozpatrzenie petycji w sprawie zainicjowania „raportu dobrych praktyk” i zapewnienia transparentności poprzez publikację złożonej petycji,
  5. Sporządzenie protokołu z posiedzenia,
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Zródło:

https://bip.adamow.gmina.pl/?bip=2&cid=27&id=576

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.