Aktualności
Urząd Gminy Adamów informuje, że mieszkańcy gminy, którzy nie posiadają stacjonarnego internetu szerokopasmowego (światłowodu) w swoich nieruchomościach mogą uzyskać szczegółowe informacje na ten temat na stronie internetowej https://internet.gov.pl, zgłosić na niej zapotrzebowanie lub wypełnić stosowny dokument i złożyć w Urzędzie Gminy Adamów.
Należy to zrobić jak najszybciej, ponieważ w niedługim czasie rozpoczęte zostaną postępowania przetargowe.
Na powyższej stronie można skorzystać z bezpłatnej bazy danych, dzięki której można sprawdzić, czy w wybranej lokalizacji jest lub będzie dostępny szybki internet lub za pomocą tej strony można zgłosić operatorom, zapotrzebowanie szybkiego internetu pod danym adresem.
Dane jakie są potrzebne do zgłoszenia to posiadanie profilu zaufanego, przez który należy się zalogować do systemu, następnie podać adres nieruchomości, określić oczekiwaną prędkość pobierania oraz przesyłania treści do Internetu oraz adres e-mail lub numer telefonu osoby zgłaszającej.
W przypadku nieposiadania profilu zaufanego, mieszkańcy gminy, mogą dany punkt adresowy zgłosić w tut. Urzędzie Gminy wypełniając odpowiedni dokument. Na jego podstawie, w imieniu osoby zgłaszającej dany punkt adresowy, rejestracji w systemie dokona pracownik Urzędu gminy. Oprócz powyższych danych (które były wymagane do zgłoszenia przez profil zaufany na stronie internetowej) do wniosku składanego w Urzędzie Gminy, osoba zgłaszająca będzie musiała podać numer PESEL.
Zgłoszeń można dokonywać w Urzędzie Gminy:
pokój nr 9 – P. Monika Kosecka,
pokój nr 13 – P. Mariusz Wujec.







